Hockeyclub

Het (Amsterdam UMC) AMC bedrijfschockey-team bestaat uit medewerkers van ons ziekenhuis ongeacht functie in het ziekenhuis of hockeyniveau. Om de maandagavond wordt er een vriendschappelijk, doch gezond competitieve pot gespeeld tegen een ander, vaak Amsterdams bedrijf. Na de wedstrijd wordt er vaak nog geborreld in het clubhuis met risico dat de borrel wordt voortgezet in de stad. In de zomer wordt er vaak meegedaan aan de zomercompetitie. Ook wordt jaarlijks een AMC hockeytoernooi georganiseerd in Juni. Lijkt het je leuk om mee te doen? Meld je aan bij of stel een vraag aan hockey@amc.uva.nl of m.a.reijntjes@amsterdamumc.nl

AMC Hockeytoernooi

Op 5 juli vond het jaarlijkse AMC hockeytoernooi plaats op de hockeyclub AMVJ in Amsterdam. Maar liefst 12 teams van verschillende afdelingen hebben gestreden om de felbegeerde wisselbokaal. Na de wedstrijden werd de BBQ aangezet, was er live muziek en een DJ. Heb je zin om volgend jaar mee te doen? Als de inschrijving weer geopend is dan zetten we dit op de site en vermelden we het in de nieuwbrief en posterborden in huis.

Tot volgend jaar!