Familie Resort Molenwaard

Een onvergetelijke vakantie beleven samen met het gezin? Midden in de prachtige Hollandse polder vind je Familie Resort Molenwaard. Hier stap je in de beleveniswereld van Fien & Teun en kan je samen met de hele familie een onvergetelijke vakantie beleven. Familie Resort Molenwaard is het hoogst gewaardeerde vakantiepark van Nederland. Er is genoeg te beleven!

Slaap tijdens jouw verblijf in stijl van het boertje en boerinnetje of een van hun vriendjes in één van de gethematiseerd accommodaties en ga overdag zelf op ontdekkingstocht. Bij jouw verblijf krijg je onbeperkt en gratis toegang tot themapark Avonturenboerderij Molenwaard en binnenspeeltuin de Speelschuur. Daarnaast is er op het resort een uitgebreid entertainmentprogramma en kan je Fien & Teun en hun dierenvriendjes ontmoeten tijdens de magische Molenwaard Sterrenparade.

Na een dag vol belevenissen kan je je laten verwennen in het streekrestaurant, spelen met water op het fonteinenplein, een oer-Hollands potje sjoelen in jouw accommodatie of een rondje lopen om de mooie plas. Zo is er genoeg te beleven voor het hele gezin!

Boek nu jouw vakantie met 25% koring op een verblijf naar keuze in de periode tot en met maandag 2 september 2024 door gebruik te maken van de actiecode MolenwaardxUMC24. Aanbod is afhankelijk van beschikbaarheid en geldt zowel op de weekenden als midweken in alle beschikbare accommodaties. Dus heeft u nog niets geboekt voor de zomervakantie, kijk dan hier snel verder!

Ziggo Dome

Momenteel zijn er geen aanbiedingen op kaarten bij de Ziggo Dome.

Daglidmaatschap
Je wordt voor 1 dag lid van de Ziggo Dome Member Club. Inbegrepen in dit daglidmaatschap:
– Entree via de exclusieve ingang Ziggo
– Dome Member Club
– Garderobe
– Welkomstdrankje
– Toegang tot de show op de VIP-boulevard

Let op: er zijn een beperkt aantal daglidmaatschappen verkrijgbaar, op = op! Je mag er maximaal 8 bestellen. Het doorverkopen van de daglidmaatschappen is niet toegestaan!

Tickets
– Na het bestellen van de tickets ontvang je een bevestiging via Ticketmaster. Deze bestelbevestiging geldt niet als toegangsrecht.
– Uiterlijk 2 werkdagen voor de show ontvang je (op het mailadres waarmee je geregistreerd staat bij Ticketmaster) een mail vanuit businessclub@ziggodome.nl met de bestelde tickets. Mocht je de mail met de tickets niet ontvangen hebben, check dan je spambox, of neem contact op met de Ziggo Dome Business Club via businessclub@ziggodome.nl.
– Op vertoon van de bestelbevestiging en de tickets voor de show ben je welkom tussen 18.30 en 20.00 uur bij de Ziggo Dome Business Club Ingang (links op het voorplein).

Parkeren
Als je met de auto komt, dan kun je eventueel via deze link van tevoren al een parkeerkaart kopen voor een van de omliggende parkeergarages.

Tassie

Ontdek hoe de stad écht is, zonder je een toerist te voelen. Ga op pad met 6 tot 10 enveloppen, bij het openen van elke envelop ontdek je minstens één nieuw verhaal over iets wat je op dat moment ziet. Elk verhaal is gelinkt aan een vraag die je allemaal beantwoord. Zo leer je de stad én elkaar een stuk beter kennen. Bestel hier je tassie met 15% korting door gebruik te maken van de kortingscode UMC15 en bepaal zelf wanneer je op avontuur gaat!