De Personeelsvereniging staat momenteel met 12 teams ingeschreven bij de Dam tot Damloop. Verdere informatie volgt zo snel mogelijk via de Nieuwsbrief, onze website en Facebook! Zeg het voort en laten wij er een mooi en sportief evenement van maken op zondag 18 september 2022.

Traiteur Phil & Dejean

PHIL & DÉJEAN Delicatessen - Kat Design

Vanaf heden kunnen onze leden met 30% korting kopen bij PHIL & DEJEAN Traiteur, kaas, wijn en delicatessen.
Eigenaren Philbere en Gerard rijden 2x per week naar Rungis, nabij Parijs, om op de markt de lekkerste en beste producten in te kopen. Ze leveren deze aan de betere restaurants, horecagroothandel en aan consumenten. Hun winkel in Abcoude is gevuld met producten waar zij zelf voor 100% achter staan. “Als wij het niet lekker of goed genoeg vinden, dan komt het er niet in”, aldus Philbere. Met de verse producten wordt in de winkel ook nog eens elke dag gekookt, dus voor de warme of koude maaltijd ben je er ook aan het juiste adres. Maar ook voor cadeauartikelen, mooie wijnen (ze hebben een heuse wijnzolder), Hollandse en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, olie en azijn en veel meer ben je in Abcoude aan het juiste adres.

Hun fysieke winkel is in hartje Abcoude, maar uiteraard hebben zij ook een bestelsite, www.versuitparijs.nl.
In de winkel dien je je personeelsbadge te laten zien en voor de webshop gebruik je de volgende inloggegevens:
Gebruikersnaam: UMC
Wachtwoord: personeel

Pieman Bakery

Wist je dat de korst van een Pie oorspronkelijk was bedoeld om weg te gooien?! De Pie is namelijk oorspronkelijk bedacht om de inhoud vers te houden. De harde en taaie korst was eigenlijk een soort wegwerpbakje (in de tijd dat plastic nog niet bestond) en helemaal niet lekker. Van dat recept is gelukkig niets meer over. Hoe meer aandacht voor de korst, hoe beter de Pie! De Pieman hartige Pies zijn dan ook omhuld met kwaliteitsbladerdeeg. Heerlijk smaakvol en krokant. Geen lopende bandwerk, maar pure ambacht en passie.

In de moderne bakkerij in Hoorn worden de Pies dagelijks op ambachtelijke wijze volgens familierecept bereid. Alle heerlijke smaakcombinaties (de vullingen van de Pies) zijn met liefde door de familie zelf ontwikkeld en geïnspireerd door mooie reizen die zij rond de wereld hebben gemaakt. Uiteraard maken zij alleen gebruik van pure, verse ingrediënten. En dat proef je! Alle boxen zijn voor 4 tot 6 personen. Afleveren in overleg maar reken op 1 tot 5 dagen tussen bestellen en afleveren. Er komt per 1 december ook een Luxe Kerst foodbox op de site te staan. Ook lekker! Pieman Bakery neemt de verzendkosten voor haar rekening en de personeelsvereniging biedt de pakketten aan met 25% korting. Wil je een van de boxen bestellen? Maak dan hier je keuze.