Ziggo Dome: The Black Keys en J Balvin

Yes! Wij kunnen weer een aantal fraaie VIP-kaarten aanbieden voor verschillende optredens in de Ziggo Dome. In een VIP-omgeving kun je op 5 en 8 mei genieten van The Black Keys of J Balvin. Reserveer je kaarten snel, op = op!

Daglidmaatschap
Je wordt voor 1 dag lid van de Ziggo Dome Member Club. Inbegrepen in dit daglidmaatschap:
– Entree via de exclusieve ingang Ziggo
– Dome Member Club
– Garderobe
– Welkomstdrankje
– Toegang tot de show op de VIP-boulevard

Let op: er zijn een beperkt aantal daglidmaatschappen verkrijgbaar, op = op! Je mag er maximaal 8 bestellen. Het doorverkopen van de daglidmaatschappen is niet toegestaan!

The Black Keys € 89,00.
The Black Keys keert op zondag 5 mei 2024 terug naar de Ziggo Dome! Inmiddels heeft The Black Keys zes Grammy Awards en één Brit Award op hun naam staan. Via deze link kun je een daglidmaatschap bestellen.

J Balvin – € 85,00
Op 8 mei 2024 staat J Balvin in de Ziggo Dome met zijn Que Bueno Volver A Verte Tour! J Balvin is een wereldwijde superster en won onder andere Billboard Music Awards, American Music Awards en Latin Grammy’s. Via deze link kun je een daglidmaatschap bestellen.

Nickelback – € 89,00
Nickelback keert op zondag 26 mei 2024 terug naar de Ziggo Dome als onderdeel van de Get Rollin’ tour! In 2009 werd Nickelback door Billboard benoemd tot de “meest succesvolle rockband van het decennium”. Via deze link kunt u een daglidmaatschap bestellen.

Tickets
– Na het bestellen van de tickets ontvang je een bevestiging via Ticketmaster. Deze bestelbevestiging geldt niet als toegangsrecht.
– Uiterlijk 2 werkdagen voor de show ontvang je (op het mailadres waarmee je geregistreerd staat bij Ticketmaster) een mail vanuit businessclub@ziggodome.nl met de bestelde tickets. Mocht je de mail met de tickets niet ontvangen hebben, check dan je spambox, of neem contact op met de Ziggo Dome Business Club via businessclub@ziggodome.nl.
– Op vertoon van de bestelbevestiging en de tickets voor de show ben je welkom tussen 18.30 en 20.00 uur bij de Ziggo Dome Business Club Ingang (links op het voorplein).

Parkeren
Als je met de auto komt, dan kun je eventueel via deze link van tevoren al een parkeerkaart kopen voor een van de omliggende parkeergarages.

14 de musical

Voor wie het gemist heeft! Gratis kaartjes voor 1e ring all-in Johan Cruijff de Musical kaartjes die we jullie namens Afas en de Enjoy! Foundation uit Amstelveen mogen aanbieden. Klik hier en reserveer jouw gratis kaarten voor de avond naar wens in AFAS Theater Leusden, op is op.
Let op: het delen van deze link wordt niet gewaardeerd.

Tassie

Ontdek hoe de stad écht is, zonder je een toerist te voelen. Ga op pad met 6 tot 10 enveloppen, bij het openen van elke envelop ontdek je minstens één nieuw verhaal over iets wat je op dat moment ziet. Elk verhaal is gelinkt aan een vraag die je allemaal beantwoord. Zo leer je de stad én elkaar een stuk beter kennen. Bestel hier je tassie met 15% korting door gebruik te maken van de kortingscode UMC15 en bepaal zelf wanneer je op avontuur gaat!