Traiteur Phil & Dejean

PHIL & DÉJEAN Delicatessen - Kat Design

Vanaf heden kunnen onze leden met 30% korting kopen bij PHIL & DEJEAN Traiteur, kaas, wijn en delicatessen.
Eigenaren Philbere en Gerard rijden 2x per week naar Rungis, nabij Parijs, om op de markt de lekkerste en beste producten in te kopen. Ze leveren deze aan de betere restaurants, horecagroothandel en aan consumenten. Hun winkel in Abcoude is gevuld met producten waar zij zelf voor 100% achter staan. “Als wij het niet lekker of goed genoeg vinden, dan komt het er niet in”, aldus Philbere. Met de verse producten wordt in de winkel ook nog eens elke dag gekookt, dus voor de warme of koude maaltijd ben je er ook aan het juiste adres. Maar ook voor cadeauartikelen, mooie wijnen (ze hebben een heuse wijnzolder), Hollandse en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, olie en azijn en veel meer ben je in Abcoude aan het juiste adres.

Hun fysieke winkel is in hartje Abcoude, maar uiteraard hebben zij ook een bestelsite, www.versuitparijs.nl.
In de winkel dien je je personeelsbadge te laten zien en voor de webshop gebruik je de volgende inloggegevens:
Gebruikersnaam: UMC
Wachtwoord: personeel

Festival Wonderfeel

Festival Wonderfeel is drie dagen lang klassieke muziek beleven, midden in zomer, midden in de natuur.

Van barok tot minimal, van klassieke hits tot kersverse noten, van solo tot symfonisch, met lijnen naar jazz, pop en niet -Westerse muziek. Van 15 tot en met 17 juli in ’s Graveland.

Op dit grootste zomerfestival voor klassieke muziek met 6 verschillende podia geniet je van meer dan 80 optredens door meer dan 400 topmusici uit binnen- en buitenland. Strijk neer bij een van de headliners of laat je verrassen door nieuwe namen.

Eén ding staat vast: als je van muziek en natuur in een relaxte festivalsetting houdt, dan is Wonderfeel het lekkerste begin van je zomer.

Ga voor het programma naar wonderfeel.nl en bestel hier je tickets met korting voor vrijdag 15 en zondag 17 juni.

Vincent meets Rembrandt

Dit is een nieuwe kunstexperience. Door middel van een lichtprojectie wordt er een 360 graden verhaal geprojecteerd over de inspiratie die Vincent van Gogh haalde uit de werken van Rembrandt van Rijn. Dit alles speelt zich af op de gewelven van de monumentale Noorderkerk in Amsterdam. De tickets zijn te bestellen met een promotiecode via deze link. Voor leden is de promotiecode UMCVMR22 en voor introducees is deze Introducee. Check de website of Instagram voor meer informatie of kijk hier hoe jij in stappen jouw tickets kunt bemachtigen.Text