De personeelsvereniging werkt met diverse organisaties samen om leuke voordeeltjes en uitjes te regelen voor jou! Zie hieronder een overzicht van onze kortingspartners.

Cultuur Werkt!

Met CultuurWerkt! weet je altijd wat er bij jou in de buurt te doen is. Profiteer van exclusieve kortingen op culturele activiteiten in jouw buurt, zoals musea, musicals en concerten.

Weg na het werk

Deze organisatie biedt veelal kortingen aan op het gebied van attractieparken, theater, musical, concerten, weekendjes weg, dagje uit, Pathé (film), wellness en dierenparken.

Benefits at Work

Bij Benefits at work kun je veel voordeel scoren bij verschillende winkels en webshops zoals Adidas, Samsung, Vero Moda en nog veel meer. Lees snel hoe!

Personeelsvoordeelwinkel

Bij de Personeelsvoordeelwinkel kun je profiteren van spectaculaire kortingen op A-merkartikelen in de meest uiteenlopende categorieën. Van kleding en witgoed tot en met fietsen en barbecues.

CompanyPass

CompanyPass zorgt voor voordeel in winkels, restaurants, musea en andere ondernemingen in de buurt. Ook voorziet de pas kortingen bij een gevarieerd aanbod aan personeelsuitjes en -activiteiten.