Cultuur Werkt!

Met CultuurWerkt! weet je altijd wat er bij jou in de buurt te doen is. Profiteer van exclusieve kortingen op culturele activiteiten in jouw buurt, zoals musea, musicals en concerten. Via onze app, website, e-mail en ons magazine ontvang je inspiratie op maat. En met onze wekelijkse winacties maak je ook nog eens kans op vrijkaarten voor fantastische evenementen. De leukste secundaire arbeidsvoorwaarde!

Met CultuurWerkt! bezoek je de leukste culturele evenementen voor de beste prijzen. Geniet van toneel, musea, theater, musicals, familievoorstellingen en concerten door heel Nederland. Er is voor iedereen wat leuks!

Kijk voor meer informatie op de site van Cultuur Werkt!. Nog geen account? Registreer je dan hier.

Download de CultuurWerkt! app!
Met de app heb je jouw favoriete culturele aanbiedingen en de beste artikelen altijd binnen handbereik! Meer informatie en downloaden? Klik hier.