Girls and Boys – Schouwburg Amstelveen

Donderdag 30 mei 2024 – 20:00 uur

Girls and Boys is een aangrijpende onewomanshow die begint als een hilarisch sprookje en eindigt in een onvoorstelbare nachtmerrie.

Edward Scissorhands – Carré

Zaterdag 1 juni 2024 – 15:00 uur

Begeleid door de spookachtige muziek van Danny Elfman en Terry Davies, brengen Bourne en zijn New Adventures Company een nieuwe interpretatie van het geestige, maar ontroerende verhaal van een jongen met scharen als handen.

Michael Starring Ben – Schouwburg Amstelveen

Vrijdag 14 juni 2024 – 20:00 uur

15 jaar na zijn plotselinge overlijden op 50-jarige leeftijd, herdenken we Michael Jackson met een wervelende show die in Groot-Brittannië grootse en lovende recensies kreeg en waarin alle grote hits oor en oog passeren.

Najib Amhali – Carré (VOL)

Woensdag 10 juli 2024 – 20:00 uur

In zijn nieuwe voorstelling kijkt hij terug op zijn leven; een Hollywood verhaal in Nederland met vooral heel veel ups! Je wordt getrakteerd op nieuwe verhalen en personages, waarbij scènes en typetjes die Najib beroemd maakten de revue passeren. Met zijn levensverhaal als rode draad.

Yentl en de Boer – Concertgebouw A’dam

Zondag 8 september 2024 – 20:00 uur

Yentl en de Boer komt naar de Grote Zaal om hun 10-jarig jubileum en nieuwe album te vieren, een exclusieve avond met band en de beste liedjes van dit heerlijke cabaretduo.

Oscar – Carré

Donderdag 26 september 2024 – 20:00 uur

De voorstelling, gemaakt in 2022 ter ere van het 135-jarige bestaan van Carré, is een hommage aan Oscar Carré, met dans, theater, circus én livemuziek. Beleef Oscar in de beroemde piste-opstelling van Carré, waar hij triomfen vierde met zijn circus- en paardenshows.

Wende – Carré

Vrijdag 25 oktober 2024 om 20:00 uur

Wende gaat terug naar de basis. In een exclusieve voorstelling voor Koninklijk Theater Carré verandert ze de piste in een vrijplaats; een plek waar alles mogelijk is. Samen met toetsenist Nils Davidse neemt ze het publiek mee op een reis waarvan de soundtrack bestaat uit niets meer dan twee piano’s en haar stem.

SIX – Carré

Woensdag 6 november 2024 – 20:00 uur

Verhalen over liefde, verlies en de meest beruchte ex van het afgelopen millennium komen aan bod in deze Britse musical, met pakkende popmuziek, krachtige choreografie en een sterke originele en Engelse cast. De zes koninginnen zorgen voor een internationale sensatie waarbij je onmogelijk stil kunt blijven zitten.

Sister Act – DeLaMar

N.t.b.

Halleluja, Sister Act komt terug naar Nederland! Sister Act is een hartverwarmende voorstelling vol heerlijke discosongs, humor en natuurlijk… nonnen! Stilzitten is een zonde bij dé feelgood musical comedy van het jaar.

Onze Jordaan – Schouwburg Amstelveen

Zondag 1 december 2024 – 15:00 uur

In het kader van het 750-jarig bestaan van Amsterdam maakte Diederik Ebbinge een nieuwe Nederlandse musical over de naoorlogse geschiedenis van de Jordaan. Een verhaal vol van humor, emotie, melancholie, teleurstelling en verbittering, maar vooral ook hoop en verzoening!

Daniël Arends – Carré

Maandag 2 december 2024 – 20:00 uur

HAD IK MAAR NOOIT ZO AARDIG GEDAAN

‘Alweer een nieuwe show van Daniël Arends Jemig, als dat niet ten koste van de kwaliteit gaat eet ik mijn hoed op. Nou ja, misschien toch gewoon maar weer gaan…’

Het Wereldkerstcircus – Carré

Zaterdag 21 december 2024 om 20:00 uur

Het Wereldkerstcircus maakt met de vele Wereldpremières, Wereldrecords en Wereldklasse zijn naam waar en is ook in 2024 een familiefeest bij uitstek. Samen genieten van Spanning, Schoonheid en Sensatie tijdens de mooiste dagen van het jaar, in het mooiste theater van Nederland.

Holiday on Ice – RAI Amsterdam

Zondag 29 december 2024 om 20:00 uur

NO LIMITS; de naam van de show geeft al aan dat gaat om een grenzeloos spektakel. Innovatie en traditie worden op een unieke manier gecombineerd, wat resulteert in een compleet nieuw universum van spectaculair live entertainment op en boven het ijs.

Bert Visscher – Carré

Vrijdag 10 januari 2025 – 20:00 uur

Met 42 jaar theater in zijn hoofd komt Bert Visscher weer terug naar Carré. Misschien wel, zoals hij zelf zegt, voor de laatste keer, hij is immers ook geen 60 meer… Hoog tijd om eens het verleden in te duiken.

Saturday Night Fever – DeLaMar

Woensdag 26 februari 2025 – 20:00 uur

De gloednieuwe versie van de iconische musical, met wereldhits van The Bee Gees en anderen! Saturday Night Fever voert ons terug naar het New York van de seventies. Waar het leven rauw en hard is en de zorgen alleen op zaterdagavond worden vergeten in disco ‘2001 Odyssey’.

Malle Babbe – DeLaMar

Zaterdag 24 mei 2025 – 15:00 uur

De muziek en rijke carrière van Rob de Nijs komen tot leven in de gloednieuwe musical Malle Babbe! De musical is gebaseerd op een waargebeurd en bepalend moment in Robs leven, waarin hij zweeft tussen droom en werkelijkheid.