Muziekles

Studenten van het Conservatorium in Amsterdam geven les aan medewerkers van Amsterdam UMC. Of dat nou op gitaar, piano, of hobo is of zangles. De keuze is groot. En dat kan in veel stijlen, van klassiek tot pop, funk en jazz. De lessen zijn voor iedereen toegankelijk; voor ‘absolute beginners’ en voor gevorderden. Je hoeft geen noten te kunnen lezen.

Geïnteresseerd?
Stuur dan een mail naar personeelsvereniging@amsterdamumc.nl met vermelding van:
– het instrument waarin je de lessen wilt volgen
– de gewenste stijl (bijvoorbeeld klassiek, pop, funk, jazz)
– of je beginner bent of (ver)gevorderd
– je contactgegevens

Naar aanleiding van jouw ingezonden wensen wordt er gekeken of er een mogelijke match mogelijk is. Je wordt dan gekoppeld aan een docent (de conservatorium-student) en maakt zelf afspraken over waar je de lessen gaat volgen en op welke dag en tijd.

Let op: de mogelijkheden om af te spreken in het Conservatorium in Amsterdam zijn helaas beperkt. Misschien kan het op locatie AMC of VUmc of bij jou of bij de conservatorium-student thuis.

Iedere deelnemer krijgt maximaal tien lessen; de eerste is een (betaalde) proefles. De lessen kosten €35 per uur. De Personeelsvereniging betaalt de helft van dit bedrag en de andere helft betaal je zelf.

Er is beperkte beschikbaarheid. Collega’s die zich voor het eerst aanmelden hebben voorrang boven collega’s die al eerder hebben meegedaan.

Update 16 januari 2023

Sinds de verzending van onze nieuwsbrief van 12 januari j.l. zijn we overstelpt door aanvragen van muzieklessen. Hartstikke fijn dat we een aanbieding doen die zovelen van jullie aantrekkelijk vinden.

We gaan nu op zoek naar Conservatorium-studenten die de aangevraagde lessen kunnen verzorgen. Het zal moeilijk worden om voor iedereen een match te vinden. Aanvragen worden behandeld op volgorde van binnenkomst. Medewerkers die nooit eerder muziekles hebben gehad via de PV hebben voorrang op collega’s die eerder van deze aanbieding gebruik hebben gemaakt. Het kan zijn dat voor een instrument dat weinig wordt aangevraagd eerder een match te vinden is dan bijvoorbeeld voor de tiende aanvrager van zang- of pianoles. Je krijgt sowieso bericht van ons, maar heb alsjeblieft geduld. De zoektocht binnen het Conservatorium gaat nu beginnen.

Heb je vragen? Mail gerust!